Post by keepdefinsynchmu on Feb 9, 2022 17:26:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer geld ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
Hill Climb Racing 2 Đua xe fvj
Speel dit spel al een jaar of langer en het is een leuk spel. Helaas maakt hij nu de helft van de tijd geen verbinding. Erger nog, het toont advertenties voor games en probeert ze vervolgens op je telefoon te installeren. Ik moet constant mijn telefoon checken en ongewenste apps verwijderen.
Accountherstel 0/10, mijn oude telefoon was kapot gegaan ik download het opnieuw, ik log in op google play en het start een nieuw account alle voortgang van 4 jaar weg de vuilbak in😡
Leuk om af en toe te spelen.
Cool spel
Absoluut fenomenaal. De spelmechanica en graphics zijn verbluffend. Ik heb dit spel nu al meer dan een jaar en speel het bijna elke dag. Het spel is ook een geweldige manier om de tijd te doden. Als ik het 6 sterren kon geven, zou ik dat doen.
Ik haat dit spel! Baas lvl op 29000 is onmogelijk!
Hill Climb Racing 2 Racen rwfo
Advertentie Climb 2. Heeft meer advertenties dan gameplay. Buggy puinhoop vol valsspelers. Ik heb een seizoenspas gekocht om de advertenties te verwijderen, nu vertelt de game me dat er een update is, dus ik kan niet spelen, maar als ik naar de winkel ga, is er geen update. Absoluut nutteloos. Edit: waarom verbaast het me niet!! Het is duidelijk dat ik in de winkel ben geweest, zowel via je link als handmatig, er staat alleen spelen niet bijwerken.
leuk!
Geweldig spel! Bedankt voor de schatkisten tijdens de storing!! Ik speel elke dag.
Veel plezier, met onbeperkte niveaus en geweldige auto's. Zou het ten zeerste aanbevelen.
hoger niveau en hoeveel ik het gewicht opwaardeer, ik draai nog steeds constant 5 niveaus tegelijk opgewaardeerd, geen verschil en andere auto's kantelen niet ...
Leuk om te spelen. Maar te veel advertenties doden alle interesse.
Ik zou het 5 sterren geven, maar nu is de vertraging echt slecht en als er nu een reclameonderbreking staat, blijf ik op dat scherm en het spel begint eerst elke 2 uur te crashen tot nu elke 15 tot 30 minuten. Ik weet dat het niet mijn telefoon is, dus los dit op.
5 stenen
Rise of Empires: Ice and Fire Strategi ipjx
Ik ben echt dol op dit spel, maar de laatste tijd bevriest het spel heel erg en de gaspedalen blijven constant aan mijn evenementen plakken. geld waard.. en bedankt voor het onderhoud aan de serverproblemen
Ik heb een upgrade naar VIP uitgevoerd, nadat ik erachter kwam dat premium (lol) advertenties heeft! Serieus, ik heb betaald en heb nog steeds advertenties! Ondanks dat ik een upgrade van premium heb uitgevoerd, heeft het me opnieuw de hele prijs in rekening gebracht in plaats van het upgradeverschil zoals bij elke service! Eerste en laatste keer dat ik ze geld gaf! Het spel is kapot, met veel te veel advertenties als je niet de "dure" 10€ VIP krijgt!
Ik krijg de tuturial zelfz niet voor elkaar
Werkt niet meer domme pop-up via support die niet weg te klikken is ..iets via Facebook wat ik niet heb .. jammer ..verwijderen dus en succes met de niet werkende game
Echte praat Fingersoft Ik geef toe dat het spel leuk is. Betalen om te spelen? Betaal om te winnen? Nee dat is het niet. De verdeling van beloningen is eigenlijk eerlijk, het hangt af van de speler. Een ding dat me stoort, zijn de reclameblokken die de meeste sessies bevatten. Ik gebruik advertenties om freebies te krijgen, maar ik hou er niet van hoe de reclamespot is dat ik een adblocker moest gebruiken om gewoon dat vervelende ding te stoppen. Ik heb veel vooruitgang geboekt en ik heb niet veel klachten, maar deal met de advertenties kom op jongens. Ik vind dit spel leuk.
Super leuk spel en er zijn veel auto's in en ook veel mannetjes
Hoe wil iemand van zilver 1 win van legendarisch 50 ik kan sowieso niet de moonlander krijgen door de k*t koeldown plz fix it that je tegen zilver komt als je zilver bent ect
gewoon leuk spel. mocht wel iets meer variatie in de levels zitten
leuk in het begin totdat je 100000 punten moet halen naar het volgende niveau gaat tot 600000 Ik denk dat het tijdrovend is om al naar andere spellen te kijken
Leuk spel maar te veel advertenties Ik hoop dat je het probleem kunt oplossen.
Sommige advertenties kunnen niet worden gesloten
Het is een erg goede game, goede gamemodes en zo, maar het systeem waarmee je je voertuig upgradet is niet zo goed. Hier zal ik bijvoorbeeld een supercar gebruiken, als je een 19/20-niveaumotor hebt, en je upgradet deze naar 20/20, het kost meer dan 200k munten en je krijgt ongeveer +1 kracht. Maar als je engine 1/20 was en deze vervolgens opwaardeert naar 2/20, krijg je ongeveer +20 Power, en het zijn ongeveer 2k munten! Dit is geen erg uitgebalanceerd systeem.
Wel leuk
Veel te veel reclame, als je snel wilt ranken, moet je 3-5 minuten naar advertenties kijken voor een half uur spelen. De rangen gaan erg langzaam, zelfs als je elke race een voorsprong van 5 seconden hebt. Het spelconcept is geweldig, maar de toevoegingen en de relatieve upgradekosten zijn een enorme downgrade.
Als je advertenties wilt bekijken, download dan deze game.
Het is een geweldige app, maar ik hou niet van de premium, want als je legendarisch wordt voor het skelethoofd of iets dergelijks, is Premium vereist, wat niet eerlijk is...
De game is goed, maar elke minuut adverteren irriteert me en ik miste veel beloningen, zelfs nadat ik de advertenties had bekeken. Ik gaf vorige week 3 sterren, maar geef nu 1 bcz de advertenties zuigt. Wanneer ik de advertentie open, krijg ik een zwart leeg scherm zonder exit en er wordt geen advertentie weergegeven. Dan moet ik het spel opnieuw openen. Dit gebeurde meer dan 10 keer voor mij van gisteren. Met man opent zelfs geen enkele advertentie😤😡. Repareer dit alstublieft, anders zullen velen het spel verlaten zoals ik. Velen hebben hetzelfde probleem
Na laatste update crasht game hele tijd. Jammer